tisdag, mars 31, 2009

En shopaholics bekännelser

Jag har haft det tveksamma nöjet att se filmen En Shopaholics bekännelser. Vilket dravel. Kändes verkligen som en kalkonfilm eller parodi. Sex and the City kan jag gilla att se för jag är intresserad av kläder , skor och mode men den här huvudpersonen klädde sig mest som en sydeuropeisk vulgotant. Jag orkade faktiskt inte ens se färdigt filmen. Att jag såg den dubbad på spanska (en sorts all-latinamerkansk spanska) gör nog inte att jag tycker den var sämre. Den är lika dålig i englekst orginal och textad till svenska. Så det är absolut ingen film man behöver se. Vet inte ens varför jag gjorde det. Hade nog hoppats på snygga kläder men nej. Om jag ska försvara min egen dåliga smak såg jag inte eländet på bio i allafall.

4 kommentarer:

Anonym sa...

samma här..undrade till o med hur den kunde visas på bio!Ursel film!

Sara sa...

Haha, bra då behöver jag inte se den! Jag orkade inte läsa klart boken...

Thérèse sa...

Mandy - Skönt att få medhåll , fast jag kan nog inte begripa hur någon kan gilla filmen. Otroligt dålig

Sara - Nej lägg absolut inte ut pengar på en biobiljett , eller se den helst inte alls. Riktig kalkon.

Anonym sa...

Hi, I do believe your site could possibly be having internet browser
compatibility issues. Whenever I take a look at
your web site in Safari, it looks fine but when opening
in Internet Explorer, it has some overlapping issues.
I simply wanted to give you a quick heads up!
Apart from that, excellent blog!

Feel free to visit my web blog gorges