torsdag, februari 26, 2009

Ljus i vintermörkret



Sanbarnet som bloggar från det vackra Andalusien i Spanien har gett mig den här fina utmärkelsen. Jag känner mig smickrad och tackar och bockar Det är meningen att jag ska skicka den vidare. Hela min länklista består av bra bloggar så det är alltid svårt att bara välja några. Men jag ska göra ett försöka.

Naturligtvis skickar jag utmärkelsen tillbaka till Sandbarnet

Sara som bloggar från Korsika skriver roligt och intressant och tillhör daglig läsning för mig. Jag missar nog aldrig att läsa ett enda inlägg på hennes blogg.

Lisa bloggar från Seyschellerna och skriver också väldigt roligt och intressant. Så det blir dagliga besök från mig.

Nadia som bloggar från Chiles huvudstad santiago är också en favorit. Bra , roligt och intressant om Chile och Latinamerika.

Pumita måste få en utmärkelse för att hon förgyller våra måndagar med fotokedjan Utan Ord. Så delar hon också mitt intresse för den spanskspråkiga världen. Dessutom tror jag vi har ungefär samma goda smak när det gäller film och böcker.

Var Dag ett Äventyr skriver inte bara bra utan har så otroligt vackra foton. Jag kikar ofta in men är dålig på att kommentera.

Gillar man Madrid och katter får man inte missa Karlavagnen som också får en utmärkelse från mig.

Så vill jag gärna skicka ytterligare en utmärkelse till Krokofanten i Paris.

Det finns egentligen många fler som förtjänar en utmärkelse och jag hade en längre lista i tankarna. Ni kommer med en annan gång jag lova.

6 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Oj! Tack så mycket!!!! Gulle dej!!!

Thérèse sa...

Karlavagnen - varsågod! Det var så lite så , klart du ska ha en utmärkelse. Jag läser din blogg men är inte alltid så duktig på att kommentera , ska försöka bättra mig. Tycker det är kul med blandningen av Madrid och Nisses äventyr.

Della sa...

Tack snälla - jag känner mig hedrad! Jätterart av dig!

Thérèse sa...

della - varsågod!

Nadia sa...

Man tackar och bugar! :)

Pumita sa...

Åh, tack, vad gullig du är! Vilken trevlig överraskning! Jag har varit bloggledig i ett par dagar och nu har jag mycket att ta igen. :)