fredag, maj 23, 2008

is

Is....kopiösa mängder is.....så mycket is att det spelar ingen roll om Nordpolen smälter jag kan bygga upp skiten igen. Så fortsätt spraya hårklet, elda kylskåp, köra tvåtaktsmotorer för jag har läget under kontroll.

När jag skrev förra inlägget surfade jag lite på min gamla blogg. Det här var mitt svar på frågan vad jag hade i mitt kylskåp sommaren 2006. Faktiskt stämmer det ännu bättre idag. Jag har verkligen sjukt mycket iskuber i form av hjärtan , stjärnor , pusselbitar och annat gulligull i min frys. Vet inte varför jag har lyckats samla på mig så måna iskubslådor. Sommar 2006 bodde jag i Madrid där det i juli kunde vara temperaturer runt 40 grader så då gick det ju åt en hel del isvatten. Men nu är min konsumtion mer blygsam trots att ett glas vatten ofta blir godare med några isbitar i. Nåväl smälter Nordpolen ska jag nog kunna fixa det.

5 kommentarer:

Nadia sa...

Du kan skänka ett par stycken till mig!
Jag har inte en enda och glömmer jämt bort att köpa när jag skall till affären

Thérèse sa...

Nadia - det kan jag absolut göra om du har vägarna förbi. Annars kan du också köpa på dig hjärtan , stjärnor , pusselbitar och sånt billigt på IKEA. Tror dom kostar en tia styck eller nåt , för det är där jag har införskaffat mina

Sara sa...

Härligt! Då kan vi sluta oroa oss för klimatuppvärmningen! ;)

Thérèse sa...

Sara - precis , jag tänkte jag skulle lugna er ;)

Anonym sa...

golden goose
moncler coat
steph curry shoes
bape hoodie
supreme clothing
100% real jordans for cheap
air jordans
golden goose
nike off white
golden goose sneakers