torsdag, april 16, 2009

bloggtorka

Har haft mycket annat att göra så jag har varken hunnit uppdatera , läsa andra bloggar eller svara på kommentarer på några dagar. Dessutom har datorn fått besök av en trojan som inte verkar vilja försvinna trots virusskydd. Så var noga med att alltid ha virusskydd och uppdatera dom. Just nu vet jag inte om eller när jag blir av med trojanen mitt virusskydd varnar för den och vill ta bort den men verkar inte lyckas då detta återkommer och datorn ibland beter sig konstigt. Så känner jag mig lite tom på bloggidéer men sånt brukar ju vända. Kan i brist på annat berätta att jag bjudit flera stycken på gryta gjord på spanskt rökt paprikapulver som en snäll karlavagn har skickat till mig. Det blev både gott och lyckat.

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Lider med dig!

Thérèse sa...

Cliff hanger - tack , vet inte riktigt vad jag ska göra för virusprogrammet tar bort trojanen men sen är den tillbaka. Datorn beter sig konstigt ibland som öppnar flera flikar utan att jag vill och är lite underlig när jag stänger av och sätter på. Har försökt återställa den till en tidigare tidpunkt utan framgång. Ska kolla med någon mer datakunning person tänkte jag.