måndag, augusti 25, 2008

Utan ord

Posted by Picasa


Se fler bilder i fotokedjan hos Pumita

18 kommentarer:

Thérèse sa...

Ikväll ska jag på teater så jag kommer inte att sitta vid datorn så mycket men när jag kommer hem hoppas jag att någon eller några vågat gissa var bilden är tagen

Unknown sa...

Monaco?

Ser fint ut i vart fall..

Thérèse sa...

Fotavtryck i Asien - det är fint men det är inte Monaco. Fast det är någonstans i Sydeuropa.

Rajson sa...

Min gissning är Spanien.Fin liten utbyggnad och lågvatten?

Della sa...

Inte en aning. Kanske Spanien som Rajson säger? Fint var det i alla fall.

Anonym sa...

Ser ut som om vi är på resande fot ikväll... hela bunten!

Pumita sa...

Det måste vara i Spanien! Jaha, nu ser jag att du har skrivit det. Ser helt underbart ut! Känner inte igen mig men du har skrivit en del om Cádiz så jag gissar på det.

Hoppas att du har en fin teaterkväll!

Ninni sa...

Det ser bekant ut...men jag kan inte erinra mig varför. Jag kanske sett någon bild därifrån tidigare...för jag kan bara hålla med om att det skulle kunna vara Spanien.

Thérèse sa...

Rajson - Spanien är korrekt , det är Cadiz som Pumita gissade

Della - korrekt , Cadiz i södra Spanien

Mia - kul , jag måste kika runt lite hos er andra , har inte hunnit än.

Pumita- Helt rätt! Det är Cadiz. Har förberett ett inlägg med svaret för att få en liten ursäkt att publicera fler Cadiz-bilder

Ninni - Jag har haft en liknade bild här på bloggen för ganska längesen , den var precis som den här tagen i Cadiz

Husbilen Credo sa...

Svaret har Du redan givit de andra min nyfikenhet är stillad - vackert foto.

Thérèse sa...

Lotta - när Pumita hade gissat rätt så tänkte jag det var lika bra att komma med svaret. Blir ett inlägg med några fler Cadiz-bilder snart.

Boel sa...

Jisses vad ni är beresta! Vackert där i Cadiz, jag tror jag hade passat in där också.

Anonym sa...

Hoppas teaterkvällen var lyckad! Jag är inte själv så berest så jag kan gissa, men det är så roligt att läsa alla kommentarer. Det ser ut att vara en vacker plats. Ska kolla vad du har mer för bilder sen.

Ingrid sa...

Jag kom in här så sent, så svaret fanns redan, men jag visste det inte. Hade nog gissat på Spanien. Ett väldigt vackert foto är det i alla fall.

Och tur hade jag för nu fick jag ju läsa din intressanta berättelse och se bilder från Cadiz också. Dit vill jag åka!!!!

Thérèse sa...

Boella - ja det är en mycket vacker stad

Marianne - tack , jo det var trevligt. Cadiz är en väldigt vacker och pittoresk liten stad

Ingrid - tycker absolut du ska åka dit om du får möjlighet. Otroligt mysig stad

Lotta 8`) sa...

Det ser ut som ett litet paradi =) Har inte varit så mycket i spanien men det lockar när jag ser bilden =)

Wickans värld sa...

Påminner om Valletta på Malta!

Wickans värld sa...

Påminner om Valletta på Malta!