onsdag, januari 30, 2008

Ordlös onsdag - La Farola , Malaga



Fler ordlösa bilder här

14 kommentarer:

Cattis sa...

Ser härligt ut!

Kram
Cattis

Anonym sa...

Underbart blå himmel!

Åsa sa...

Vackra färger och läckra lysen, fin bild =)

Randi sa...

Har nästan glömt att en himmel kan vara såååå blå!

Anonym sa...

Där skulle jag hellre vara nu. Här piskar regnet mot rutan efter att det snöat några timmar. Blask, blask.

Mildamakter sa...

Vad jag saknar färger som det här på vintern!

Thérèse sa...

Här är också snö och slask och tråkigt väder så jag tänkte att palmer och blå himmel kunde vara trevligt att visa. Längtar efter varmare och soligare väder.

Starka Pippi sa...

Min blick fastnar så för mötet av den blåa och vita, det blir så snyggt.
Skön stämning i bilden

Della sa...

Blått och vitt - så snyggt.

Sandbarnet sa...

Den fyren känns inte helt obekant. Från Malagueta va (heter det så)? Bodde i Málaga ett tag för några år sedan, men jag har då aldrig sett den så vit och ståtlig. Den måste verkligen ha fångats i rätt ljussättning. Fint : ) Och underbar himmel...

Thérèse sa...

Sandbarnet - jag har inte varit så mycket i Malaga , bara som hastigast några gånger och det är några år sen sist. Hittar inte i stan. La Malagueta är en strand va? Tror det kan vara där i närheten den står. Du har nog helt rätt att den inte riktigt är så vit och fin utan har fångats i rätt ljussättning

Wickans värld sa...

Vilka känslor den bilden väcker!! Värme, god mat, sol... ja o mycket mer!!
Härlig bild, alltså!!

Pumita sa...

Jättesnygg bild! La Farola har jag sett bara i dagsljus och då var den inte alls lika tjusig.

Boel sa...

Mmmm så ska det se ut, tänk om jag kunde se ut över ngt sånt. Här är det bara tall, tall, gran, gran.
Vackert fotograferad minaret dessutom.