fredag, juni 12, 2009

varning för oflyt

Jag har just sett filmen Allt flyter. Det är inget ni behöver göra. Tvärtom , undvik den så mycket det går.

Det är en svensk film om ett gäng män som börjar med konstsim och åker till VM i Berlin. Jag blev mycket besviken. Hade väl inte trott att filmen skulle vara någon höjdare men kanske okay iallafall men det var verkligen inget som var bra med den filmen. Jag blev så besviken. Så ska ni ladda hem , låna , hyra, köpa eller något , välj en annan film.

3 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Tack för tipset. Jag hade funderingar på att se den, faktiskt.

Thérèse sa...

Cliff hanger - Jag rekommenderar dig att strunta i den och se någon annan film istället. Det var väldigt många år sen jag blev så besviken på en film. Jag brukar ju ändå tycka att Måns Herngrens filmer är roliga men det här var inte kul , skämten var bara plumpa och dåliga och historien imponerade inte heller.

Anonym sa...

Även jag hade tänkt se den, men nu väljer jag nog någon annan film istället. Har tyckt om vissa av Herngrens filmer,medan andra är riktigt dåliga.

/Anna S.