onsdag, april 16, 2008

Djävulen

Precis som dom flesta andra får jag då och då olika mer eller mindre märkliga bilder och olika skämt i mailen. Det cirkulerar ju hur mycket konstigheter som helst på nätet som alla redan vet. Många bilder är säkert också manipulerade på olika sätt. Den här bilden påstås vara tagen sekunderna efter att det andra planet kraschat in i World Trade Center 11/9 2001. Många menar att tittar man riktigt noga så kan man i röken se djävulen med horn i pannan och allt. Själv tycker jag man ser två djävlar om man tittar på bilden en stund , dels ett stort ansikte och dels en mindre som visar hela kroppen. Vad tycker ni att man ser?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag ser två stycken som du gör.
/Anna

Anonym sa...

Ja, jag ser två stycken som du gör.
/Anna

Anonym sa...

Ja, jag ser två stycken som du gör.
/Anna

Anonym sa...

Oj, förlåt! tryckte visst för många gånger...
/Anna

Anonym sa...

jag ser ingenting ! :O vart ska man kolla ?