torsdag, maj 21, 2009

Hurra!

Fanfarer , serpentiner , fyrverkerier och champagne. Idag ska jag roa mig kungligt. Jag fyller nämligen 23+ igen som så många gånger förr den här dagen. Så är det någon som vill skicka presenter är det inte förbjudet. Ett hus vid Medelhavet , en trevlig resa eller något annat kul. Men jag blir precis lika glad för ett grattis. Inte ska jag roa mig så kungligt heller. Mer lugnt och stilla. Jag ska bjudas på restaurang och bjuda på tårta. Någon större tillställning blir det inte heller utan bara närmaste familjen. Champagne har jag ingen så möjligen blir det ett litet glas bailyes för en sån flaska som aldrig verkar bli urdrycken har jag haft länge. Verkar faktiskt som mina barn sett fram mer mot min födelsedag än jag gjort. Dom har pratat om den hela månaden. Jag har inte ens önskat mig något särskilt men att bli bjuden på sushi och äta tårta är aldrig fel.

13 kommentarer:

Unknown sa...

¡¡¡FELIZ CUMPLEAÑOS GUAPA!!! ¡QUE LO PASES ESTUPENDAMENTE!

Besitos

Thérèse sa...

Sandbarnet - Gracias , amiga , besos.

Cecilia Artista sa...

Ett stort GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får det riktigt trevligt! Kanske blir det någon överraskning från barnen också!

Kram

Anonym sa...

Joyeu anniversaire!!Passe une tres bonne journee!!

Sara sa...

Oekj, jag skickar ett hus vid medelhavet, en låda skumpa och en jordenruntresa.

Och en kram!

Lisa Christensen sa...

Grattis till 23+! Hoppas att du får en härlig dag! Kramar

Erica sa...

Grattis på födelsedagen!!! Hoppas du blir riktigt ordentligt firad! :-)/ Erica

Smamman sa...

Stort grattis! Ha det så bra! Här brukar födelsedagarna också firas traditionsenligt med sushi :-)

barajagjohanna sa...

Stort grattis på födelsedagen! Hade jag haft lite mer pengar än 80 kr på mitt konto hade jag givetvis gett dig en Parisweekend i födelsedagspresent. Stor kram!

Anonym sa...

Grattis! Hoppas att födelsedagen blir till belåtenhet.

/Anna S.

Anna Malaga sa...

Stort Grattis!!! Sushi och târta lâter perfekt!!

Thérèse sa...

Cecilia - tack , dom översakade mig med tårta som dom bakat och dottern hade gjort ett kort där det stod mamma betyder allt för mig. Bättre present kan man inte få.

Mandy - Merci Beaucoup!

Sara - Va!? en låda skumpa? Vilken snåljop du är. Nej men tusen tack jättekul för ett grattis

Lisa - Har haft jättebra mina föräldrar och mina barn och jag åt sushi sen tårta , kaffe baileys och champagne hemma hos mig

Erica - tack , blev ordentligt firad med tårta , sushi och gott dricka

Smamma - tack bverkar blir en tradition här också förra året åt jag sushi med en kompis och i år med föräldrar och barn

Johanna - tack , en Parisweekend hade inte varit fel men troligen blir det en sån för mig i sommar ändå , kul , en kompis som inte är i Paris under sommaren kan tänka sig låna ut lägenheten så nu ska vi bara hitta billiga biljetter dit.

Anna S - Tack

Anna Malaga _ tack , det har varit en mycket trevlig dag. Sushi tårta baileys kaffe champange

Cliff Hanger sa...

Grattis i efterskott på 27-årsdagen!