tisdag, maj 26, 2009

Antivirusprogram

Jag har ett helt gäng bilder jag vid olika tillfällen har fotat för bloggen och en hel massa idéer till inlägg men har blivit dålig både att blogga och läsa bloggar. Överhuvudtaget har det blivit sämre med tid att surfa runt. En kombination av vädret som gör att man vill vara ute hela tiden och för mycket annat att göra. Det kommer nog dag med flitig uppdatering snart.

Nu tänkte jag ta mig friheten att fråga er som läser en sak. Mitt virusskydd , Norton, har precis gått ut och att förnya kostar en slant. Men att inte ha virusskydd är ju dumt. Men frågan är om jag ska fortsätta med Norton eller om det finns andra som är bättre och billigare. Någon som har koll och kan rekommendera något? Det finns ju gratisprogram att ladda ner men hur bra är dom? Har inte varit helt nöjd med Norton för datorn fick virus som Norton gång på gång misslyckades med att ta bort ändå uppdaterade jag programmet flitigt.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej!
Jag tror att man får det man betalar för. De här gratis skydden litar jag inte på. Jag kör den senaste versionen av Norton 360 version 3. Jag är supernöjd och det är så enkelt och snabbt. Det ingår en nätbackup, så nu slipper jag min extrna fula hårddisk som bara tar en massa plats på skrivbordet. Lycka till. Anna :)