lördag, mars 22, 2008

glad påsk

Hoppas alla som läser här har haft en bra påsk. Själv har jag ätit alldeles för mycket god mat och massor av godis i flera dagar. Ungefär som man brukar såna här helger. Fast av någon anledning lär man sig aldrig att äta godis med måtta.... Allt godis sköljdes så klart ner med en massa söt , sliskig påskmust. Inte så nyttigt men gott.



I år fick jag för första gången på flera år ett påskägg. Tyvärr inte det på bilden. Men ett stort pappägg fyllt med massor av godis är nästan lika bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Själv har jag knappt ätit godis alls. Det blev påsktårta hos föräldarna igår dock. En liten påskpåse med godis fick jag också, men har inte ätit det än - mår inte helt toppen. Kan tänka mig att det blir desto mer godis för mig veckan efter påsk istället, eftersom jag då befinner mig i en fjällstuga och bara myser.. :)

Cliff Hanger sa...

Glad påsk!

Thérèse sa...

Johanna - oj krya på dig , själv har jag ätit ovanligt mycket godis.

Cliff hanger - glad påsk