söndag, mars 09, 2008

bloggträff

Jag har blivit otroligt dålig på att blogga. Har väl inte så mycket att skriva om just nu heller utan det blir lite fulblogg.

Träffade en annan bloggare i fredags. Alltid kul att träffa någon vars blogg man läst länge. Nu var det här inte första utan , andra gången , jag träffade Johanna och det var hur trevligt som helst. Hoppas vi kommer att ses flera gånger. Hoppas också att jag i framtiden får möjlighet att träffa flera bloggkompisar. Skulle vara hur kul som helst. Johanna gjorde en intervju med mig om att vara mamma till ett autistiskt barn. Fast det var ett skolarbete så den kommer inte att finnas publicerad och gå att läsa någonstans.

På fredags kvällen var jag på Fredrik Lindströms enmansshow "Svenskar är också människor". Kul och sevärt. Påminde en hel del om hans TVprogram "Världens modernaste land".En hel del av det han pratade om var väldigt träffande och man skrattade igenkännande.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var kul att ses, som sagt! Och det är nog bra om du läser igenom porträttet för eventuella faktafel. Fast det är alltid lika jobbigt att lämna ifrån sig en text till den det handlar om. ;) Hoppas ditt pm går bra!

Thérèse sa...

Johanna - Om du vill läser jag gärna genom. Förstår att det är jobbigt att lämna ifrån sig en text till den det handlar om. Tror säkert du har gjort ett jättebra jobb

Sara sa...

No worries, din blogg blir aldrig fulblogg!

Thérèse sa...

Sara - tack , gulligt skrivet

Anonym sa...

Nästa gång Johanna kommer till Uppsala eller Stockholm kanske vi kan ses lite fler. Det tycker jag skulle vara jättekul!