torsdag, november 12, 2009

Jag väntar tillökning!

Tillökning i form av en ny blogg. Jag börjar känna mig lite less på den här bloggen. Dock kommer jag inte helt att sluta skriva här. Det blir något inlägg då och då när jag har lust. Den nya bloggen är tänkt som en renodlad matblogg. Jag skriver ju ofta om mat här och har länge tänkt begränsa mig helt till det. Förutom recept blir det också berättelser, om olika råvaror och restaurangtips. Men mycket recept är det tänkt att bli. Allt från mat, smårätter, bakning, godis och dryck. Ambitionen är minst ett inlägg om dagen.

Eftersom jag är vegetarian blir det helt vegetariska recept men definitivt sånt som även icke-vegetarianer kan gilla. Dessutom kan man ofta lägga till kött och fisk till många rätter om man inte vill ha det helt vegetariskt. Någon propaganda mot köttätande kommer inte att bedrivas. Min ambition är att bloggen ska krylla av matbilder.

Jag överger inte helt den här bloggen. Den fortsätter väl lite på halvfart som den har gjort hela hösten. Min nya blogg Vegetarisk Värld finns här
Jag hoppas ni vill följa den och även fortsätta titta in här ibland

5 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Grattis, fast jag trodde du skaffat katt eller hund!

Erica sa...

Men vad kul Thérèse!

Sara sa...

Roligt! Jag tittar in!

Unknown sa...

Spännande, jag kan behöva lite vegetarisk inspiration. Med en muslimsk man som endast vill äta halal blir man ganska begränsad... då är vegetariskt perfekt.

Lotte sa...

Hej!
Hittade precis din blogg när jag sökte på spansk film, sitter i Singapore och försöker forkovra mig i den spansktalande världen, pluggar o undervisar i spanska här i asien där ingen fattar vad det ska vara bra för?
Hälsningar Lotte